מוטי (רונן מרדכי) גרין מציג: מלון הקפסולות בים המלח

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

חברתו של רונן מרדכי גרין (מוטי גרין), חברת ברקליס, השיקה בחודש אפריל 2019 את הקניון החדש והגדול באיזור ים המלח בתור מה שנודע מיזם שאמור לפתח את כל אגן ים המלח.
כעת, חברת ברקליס בניהולו של מוטי גרין מציינת שהיא הולכת להקים את המיזם הכי מעניין שהולך להיות בישראל בשנת 2020..מלון קפסולות. אבל לא סתם מלון קפסולות, רונן מרדכי גרין חושב בענק והולך להקים את מלון הקפסולות הכי גדול במזרח התיכון!
מתחם זה יהיה מתחם תיירותי חדש ומודרני בים המלח, ממש בסמיכות לקניון ים המלח אותו חברת ברקליס הקימה.
מתחם מלון הקפסולות יוקם על שטח של 16 דונם (8 שטח בנוי) ויושקעו בו כ-150 מיליון שקל.
אז מה יהיה במתחם? מרכז בריאות וספא, איזור קולינריה, חוף ים פרטי, מרכז מבקרים ואולם כנסים והופעות.
זה הזמן לשנות גישה וקונספט ולהבין שהישראלים והתיירים רוצים לינה זולה ולא יקרה אך עדיין להגיע למלון יוקרתי ואיכותי..מלון הקפסולות שייבנה בים המלח מציע לינה בסביבות 100 שקל ללילה..הרבה פחות מכל המלונות בארץ ובים המלח בפרט. בנוסף, המלון יהיה מאוד חדשני ומודרני והמבקרים בו ירגישו שהם במלון איכותי ויוקרתי גם שהם בלובי או בשפת הים ואפילו בתוך החדרים שיהיו מעוצבים בצורה מודרנית ויוקרתית למרות הגודל היחסית קטן שלהם לעומת חדרים בבתי מלון מסורתיים.

כמו כן, כל המבקרים במלון יזכו לשהות במלון קרוב מאוד לקניון וכך לבלות גם במלון וגם בקניון הנמצא בסמיכות ובו יש מסעדות רבות ומתחם שופינג ואטרקציות להעברת הזמן והפנאי.

תודו שעשינו לכם חשק ללון במלון שהולך להיות המלון הכי ייחודי ומיוחד בישראל, תחשבו על תמונות הסלפי שתעשו, על הסטורי, על הצחוקים והכיף.. כל מה שנותר לעשות הוא רק לחכות לשנות 2020 כאשר המלון יושק ויהיה למלון הקפסולות הכי גדול שיש בכל איזור המזרח התיכון.

unnamed 10 1024x576 - מוטי (רונן מרדכי) גרין מציג: מלון הקפסולות בים המלח
מלון קפסולות – מוטי גרין
נגישות