רונן מרדכי גרין – הפרויקט המדובר ביותר בישראל נמצא דווקא בים המלח

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מוטי גרין או בשמו המלא רונן מרדכי גרין הינו יזם נדל”ן ישראלי שבבעלותו נמצאת חברת ברקליס אשר לאחרונה הקימה את הפרויקט הכי מדובר בישראל – קניון ים המלח. פרויקט מרהיב, יוקרתי וחדשני.
הקניון הוא היחיד בישראל שמיועד בעיקר לתיירי חוץ. הרעיון היה למשוך קהל רב של תיירים שמגיעים ממגוון מדינות מרחבי העולם לאחד משבעת פלאי עולם – ים המלח.
הבעיה הייתה שכל התיירים הללו לא יכולים לעשות כלום כמעט באיזור..בין אם זה שופינג, אטרקציות או מסעדות טובות.
לכן, הוקם קניון ים המלח שיספק אטרקציות, מתחם בילוי ושופינג וגם אוכל.

אדורם 300x200 - רונן מרדכי גרין - הפרויקט המדובר ביותר בישראל נמצא דווקא בים המלח
חגי אדורם מדבר עם רונן מרדכי גרין

כמו כן, כפי שציינו הקניון הוקם בעיקר לתיירי חוץ ופחות לתיירי פנים מכיוון שהוא יהיה הקניון היחיד בישראל שיעניק החזר מס בתוך הקניון – תוקם עמדה מיוחדת לתיירים אשר ירכשו בקניון ויבואו עם החשבונית לאחר הרכישה לעמדה ויקבלו כסף מזומן בחזרה..כן כן שמעתם טוב..את כל המע”מ הם יקבלו חזרה במזומן!
בצורה הזו כסף של משלם המיסים יישארו בישראל ויגדילו את תזרים המזומנים למדינה. מדובר ברעיון חדשני ומודרני לעידוד הרכישה בקניון ובמתחם.

רונן מרדכי גרין מסביר כי פרויקט זה נותן חיים חדשים לכל איזור ים המלח ומספק גם תעסוקה לכל תושבי האיזור – כעת האיזור מספק עבודה לעשרות אנשים, עובדים מגיעים אפילו מדימונה בכדי לעבוד בקניון ים המלח..הדבר הזה גורם לפריחה מחודשת לים המלח ולכל האיזור..אנו מצפים לראות עוד עסקים חדשים שנפתחים באיזור בשנים הקרובות, גם יהיו עוד מלונות וכל האיזור ממשיך להתפתח ולא ייעצר במהרה..כמו כן, החברה להגנה על ים המלח הקימה טיילת מהממת שעוזרת למיתוג ולניראות של חוף הים ואף הכשירה יותר מ-10 חופים שהיו סגורים לציבור וכעת פתוחים..משמע, יש הבנה חד משמעית שים המלח זה איזור שחייבים לפתח אותו ולטפח אותו, וזה בדיוק מה שעשינו בחברת ברקליס.

נגישות