רונן מרדכי גרין – השקעת נדל”ן ראשונה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

השקעה ראשונה בנדל”ן? הטיפים של היזם רונן מרדכי גרין

השקעה בנדל”ן היא השקעה בטוחה ומשתלמת לטווח ארוך למי שיש לו את האמצעים הכלכליים לכך. זו יכולה להיות גם השקעה נכונה וגם רגשית. הסיבות לכך שאנשים משקיעים בנדל”ן נעות בין קבלת החלטה רגשית לגיוון תיק ההשקעות שלהם, להכנסה ולכל מה שביניהם.

ע”פ רונן מרדכי גרין השלב הראשון של השקעה בכל סוג של נכס הוא החלטה איזה סוג נכס מתאים ביותר לצרכים ולרצונות של אותו אדם. לדוגמה, אם מישהו מחפש מקום לחיות בו לטווח ארוך אז הוא עשוי לרצות משהו כמו דירות רב משפחתיות במטרה ליצור תזרים מזומנים בסופו של דבר; ואילו, אם מישהו מחפש השקעה אך ורק למטרות תשואה אז עדיף לו לרכוש.

הנכס הראשון להשקעה שאתה רוכש הוא לרוב החשוב ביותר. בין אם זה מקום המגורים העיקרי שלך, נכס להשקעה או תוכנית הפנסיה שלך – לנכס הראשון שלך תהיה השפעה מתמשכת על היבטים רבים של חייך הפיננסיים.

חשוב לחקור את כל סוגי הנכסים השונים הקיימים, ולהביא בחשבון את כל העלויות הכרוכות בבעלות על נכס לפני קבלת החלטה זו. זה כולל שיעורי משכנתא, תעריפי ביטוח, עמלות HOA, ארנונה וחשבונות שירות.

אם אתם רוכשים נכס להשקעה, הקפידו לדעת האם קיימים חוקי פיקוח על שכר דירה באזור בו אתם מחפשים לרכוש.

השקעה ראשונה נבונה – רונן מרדכי גרין

השקעה ראשונה נבונה היא אחת ההחלטות המאתגרות ביותר שאנשים רבים מקבלים. הסיבה לכך היא שזה יכול לבלבל אנשים עם שלל האפשרויות שלו ולגרום להם לנחש שנית את ההחלטה המקורית שלהם. אז מהן כמה מההשקעות הפופולריות יותר? השקעה בנדל”ן עשויה להיות רעיון מצוין. הנה כמה סיבות למה.

יש הרבה יתרונות להשקעה בנדל”ן, אבל יש גם חסרונות שכדאי להכיר. ולמאמר זה, אנו הולכים להתמקד ביתרונות, אז הישארו!

לרכוש או להשכיר נכס ראשון להשקעה?

השקעה בנכס בארץ בחו”ל כמו באיטליה היא דרך מצוינת לגרום לכסף שלך לעבוד בשבילך. עם זאת, עם שוק הדיור הנוכחי, זה עשוי להיות קשה למצוא נכס להשקעה שיתאים לצרכים שלך. אתה צריך לשקול אם אתה רוצה לקנות או לשכור את הנכס.

רכישת נכס להשקעה היא יקרה ועשויה לקחת שנים של חיסכון לתשלומי מקדמה ומשכנתא. השכירות, לעומת זאת, זולה יותר וישירה יותר. אם אינך בטוח מהן התוכניות העתידיות שלך, השכרה עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר לעת עתה עד שתבין זאת.

יש הרבה שיקולים שצריך לעשות כשמחליטים באיזה סוג נכס להשקיע. שיקול אחד הוא כמה כסף יש לכם לרכישה או להשכרה. אתה צריך מספיק כדי לקנות נכס שאתה יכול להרשות לעצמך ושיספק תשואה טובה. שיקול נוסף הוא כמה כסף אתה יכול לשים על הנכס לעומת כמה גדול יהיה התשלום החודשי שלך.

התשלום החודשי הוא עלות הבעלות על הנכס למשך חודש, כולל משכנתא, מיסים, ביטוח, אחזקה ותשלומים אחרים של איגוד בעלי הדירות. הורדת 20% על רכישת הבית שלך מעניקה לך הון עצמי בבית שלך שמגן עליך מפני תנודות עתידיות במחירי הדיור.

כדאי גם לשקול אם ברצונך להשתמש בסוכן כאשר אתה מסתכל על נכסים; אפשר לרכוש ללא סוכן אבל רוב האנשים מעדיפים שלא, כך מסביר רונן מרדכי גרין.

השקעה בנדל”ן היא דרך מצוינת ליצור עושר לטווח ארוך. עם זאת, ישנם גורמים רבים נוספים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה איזה סוג נכס יש לרכוש למטרות השקעה.

השאלה הראשונה צריכה להיות האם למשקיע יש מספיק מזומנים כדי לרכוש את הנכס על הסף. אם כן, רכישת נכס להשכרה היא ככל הנראה האפשרות הטובה ביותר שכן היא תאפשר הטבות מס שנתיות.

אם למשקיע אין את המזומנים לרכוש נכס להשקעה, אז עדיף לו לשכור עד שיוכל לחסוך מספיק כסף למקדמה בבית שלו.

נגישות