מה לבדוק לפני רכישת נדל”ן

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כשאתה בוחן את שוק הנדל”ן בפלורידה, זה הזמן לבחון את היתרונות והחסרונות של רכישת בית בפלורידה. במאמר זה אנו מציגים את כל המידע שעליך לדעת לפני שאתה משקיע בנכס בפלורידה.

איך להתחיל? להלן כמה טיפים למשקיע המתחיל בנדל”ן מאת רונן מרדכי גרין (מוטי גרין): אם אתה בטוח שאתה רוצה למצוא בית בשכונה מסוימת, חפש סוכן נדל”ן שמכיר את האזור היטב. חפש באינטרנט וספר להם אילו בתים אתה רוצה לראות. כשאתה בוחר סוכן נדל”ן, אתה צריך להיות בטוח שהוא מכיר את השכונה שלך ויש להם ניסיון, התייחסויות טובות ודירוגים.

למתווך יש אינטרס כלכלי לבצע את העסקה, כך שהוא יכול להמליץ על פקחים שאינם רשלניים מדי. תוכלו לעיין במדריך המקצועי של Zillow ולבחור מפקח על סמך ביקורות של רוכשי בתים. סוכן הנדל”ן שלך צריך להיות בטוח להמליץ על מפקח בתים מהימן ומורשה, אך ייתכן שזה לא כל מה שהם ממליצים עליו. ייתכן שהסוכן המליץ על פקחים המומלצים על ידי סוכן אחר, כגון סוכן נדל”ן או שמאי.

לפני רכישת נכס, על פי רונן מרדכי גרין, קונים נבונים יכולים לכלול סקרי שימוש בשכנים בנכס ברשימת הבדיקות שלהם. כשאתה מזמין סוכן נדל”ן תלמד על השכונה המבוקשת ועל רקע המפקח, מוסר העבודה ועומס העבודה ורקעם.

רשימת ביקורת לבדיקת בית כרוכש יכולה לעזור לך להפיק את המרב מדוח הביקורת. עליהם גם לכסות את כל התנאים האחרים הקשורים לצפייה בבית, כמו צינורות מים, ביוב וביוב, וכן כל תנאי אחר שקבע סוכן הנדל”ן. למידע נוסף על האופן שבו כלולות בדיקות ומצבי תוקף בהסכם רכישת נכס, קרא את הסכם רכישת הבית המכיל מגבלות. בדיקת הבית נותנת לך הבנה טובה יותר של מה שעשית עם התוצאות ואיך אתה צריך להתנהג.

שוחח עם סוכן הנדל”ן שלך כדי להבין כיצד להציע הצעה חזקה, למה לחפש ולמה לצפות מהנכס.

השתמש באתרי נכסים כגון Rightmove או Zoopla כדי להשוות את מחיר הנכס שאתה רוצה לראות עם נכסים דומים אחרים באזור כדי לוודא שאתה מקבל תמורה טובה לכסף. אם סוכן האחוזה שלך אינו מסוגל לענות על שאלותיך בצורה מספקת, יתכן שתצטרך לצאת לבחון את הנכס בעצמך במקום פשוט לעבור לגור בדירה. אתה יכול גם לדבר עם סוכן הנדל”ן שלך על מה שמתאים לך ביותר אם אתה רוצה לדעת יותר על האופן שבו צפייה בבית עובדת וכיצד הם עשויים להשפיע על מכירת הבית הספציפית שלך.

חשוב לבחור סוכן נדל”ן שיוכל לתקשר איתך בקלות ופועל מטעמך כדי לעזור לך למצוא את הבית שאתה רוצה לקנות. אתה תרוויח במובנים רבים ממציאת סוכן נדל”ן טוב לעבוד איתו וחשוב שתבחר באחד מסוכני הנדל”ן הטובים ביותר באזור שלך.

זה מאוד מועיל לעקוב ולבחון כמה טיפים בסיסיים בקניית נכס בחו”ל. זה כולל לדעת מה אתם מחפשים בעת רכישת נכס להשכרה וקבלת יחס נכון שישולב בהשקעה.

מומחי נדל”ן וקונים אומרים ל- MarketWatch כי בדיקת בתים מקבלת משמעות חדשה כשאתה קונה בית שלא נראה. בדיקות בתים הן הדרך בה רוכשים יכולים לבדוק את הבית עם מפקח ולברר על מה צריך להיזהר במקרה של בעיות שעשויות להיות כרגע. הכללת אירוע בדיקה והשלמת בדיקת הבית היא הדרך הטובה ביותר להבטיח כי לכל בית שתקנו לא יהיו בעיות משמעותיות.

בעזרת סוכן נדל”ן תוכלו לקבוע האם בעל הבית בו אתם מעוניינים מציע לכם מחיר הוגן או לא. רונן מרדכי גרין מסביר כי כאשר אתה רוצה לברר אודות שווי השוק של הנכס, ההיסטוריה שלו ותנאי השוק הנוכחיים. כדי לקבוע אם מדובר בהצעה הוגנת יותר, סוכן הנדל”ן שלך יבצע ניתוח שוק השוואתי (CMA). העסקת נציג קונה, שבעצם פועל כעין ואוזן מקומית, אינה ניתנת למשא ומתן לרכישת בית למרחקים ארוכים “, אמר ל- Wealthfront.

נדרשים צפייה ביתית לצורך הערכות, אך לא לקבל משכנתא. אך בהחלט כדאי שתקבל כזה. אמנם צפייה בבית יכולה להיות הוצאה נוספת בעת רכישת נכס, אך אתה צריך לתת עדיפות לביצוע בדיקה יסודית במסגרת התקציב שלך.

אתה צריך גם לבדוק את אפשרויות האשראי והמימון שלך, מצא את סוכן נדל”ן נכון, הגיש הצעה, ערוך צפייה והתכונן למעבר לביתך החדש. תעבוד עם המלווה וסוכני הנדל”ן שלך כדי להבטיח שכל הניירת הרלוונטית לרכישה שלך תהיה בסדר. אם יש לך מראש מכתב אישור ביד, סוכן הנדל”ן שלך יראה לך את הנכס באופן אישי.

נגישות