מה זה נכס מניב

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

במאמר זה נבחן כמה מהדרכים הטובות ביותר להשקיע בנכס, באילו נכסי הכנסה עליכם להיות הבעלים ואיפה ניתן למצוא נכסי turn-key טובים שייצרו הכנסה. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור לפני השקעה בנכסים מניבים הוא החשיבות של תיק מגוון. בין אם בסופו של דבר תבחרו בתמהיל הכנסה – ייצור נכסים ובין אם לאו – זכרו שישנן דרכים רבות לזכות בכל הנוגע להשקעה. השקעה בנכסים מניבים היא משחק – והוא משתנה, ולכן נעסוק בכך במאמר עתידי.

רונן מרדכי גרין מציין כי הפקת נכסים מועילה להוביל אותך בדרך לחופש כלכלי ועצמאות – מכיוון שאתה יכול להתעשר מכך, אבל צריך לעשות זאת בחוכמה.

להלן רשימה של כמה הכנסות בטוחות – שמייצרות נכסים שמתחילים יכולים להתחיל איתם. נתחיל ברשימה זו עם סוג נכסים מניב הכנסה, שיעבור למחלקות נכסים בעלות ייצור נמוך יותר, סיכון נמוך יותר ועלות נמוכה יותר. נכסים מניבים הם משהו שמרוויח כסף מבלי שתשתתף באופן פעיל. במילים פשוטות, הם נכס שעוזר לך להכניס כסף לעבודה ולהפיק הכנסה פסיבית יותר.

הכנסה – ניתן להגדיר נכסים כנכסים המסוגלים לייצר הכנסות לחברה על ידי ייצור ישיר של מזומנים. יחסי ציבור – נכסים שנוצרו, ונכסים אלה מייצרים את הכנסותיהם ומייצרים תזרים מזומנים הקשור ישירות לנכס. ערימת מזומנים היא הכנסה – נכס – שמייצר לאורך זמן מזומנים שנצברו בחשבון הפקדה בבנק.

אם אתה מאוים מהסיכוי להחזיק בנדל”ן אך אתה עדיין מעוניין בנדל”ן, REITs יכולים להיות נכס מניב הכנסה. נכסים מניבים אלה זורמים לשווי של נדל”ן, שניתן להרוויח ממכירתם. אם אתה מחפש דרכים להגדיל את הכנסותיך, יש לך הכנסה – יצירת נכסים היא דרך נהדרת לעשות זאת. ריכזנו רשימה של נכסי עלות נמוכה שהוכחו כמייצרים תזרים מזומנים רציני ומזניקים אותך לחופש כלכלי בדרכך. דוגמאות להכנסה – ייצור נכסים כולל מניות, אגרות חוב, קרנות נאמנות והשקעות בעלות נמוכה אחרות. תעודות סל העוקבות אחר מדד וניתן לחתוך אותן, אך חלקן יכולות לעשות זאת על ידי השכרת נדל”ן או יצירת מוצרים חדשים. נכסי הכנסה הם בדרך כלל נכסי שכירות המייצרים תזרים מזומנים עקבי, כמו בהשקעות נדל”ן. הון בתיק שלך, המספק הכנסה שנתית של לפחות 10% מכלל ההכנסה שלך, הוא גם דוגמה להשקעה מניבה הכנסה.

בסך הכל, על פי רונן מרדכי גרין, הכנסה מנדלן היא אחת הדרכים הטובות ביותר להכפיל את ההכנסה שלך, וזו דרך טובה לבנות עושר עם נכסים טובים. חלק מהדברים האלה תוכלו להשקיע בדברים שיעניקו לכם הכנסה, כמו מניות, אגרות חוב, נאמני השקעות או מימון המונים. אחרון חביב, חלקם הם מוצרים משלך, אך הם יכולים להיות גם נכסים מניבים טובים שניתן להשקיע בנדל”ן ובהשקעות אחרות, למשל.

בניית עסק משלך יכולה בסופו של דבר לתרגם הכנסה גדולה – וליצור נכסים, אך הכל תלוי כמה עבודה תוכל להשקיע בזה. ברגע שיש לך את הכלים הנכונים לתפקיד, אנו חוזרים לנכסים מניבים שאתה יכול להשקיע בהם כדי להרוויח כסף.

לפני שנדבר על האופן שבו אתה יכול להשתמש בנדל”ן כנכס מניב, רונן מרדכי גרין רוצה לדבר איתך על מה הן הכנסות – נכסים מניבים -. יש אנשים שמגדירים את המונח “נכס” באופן שונה, אך נכס הוא דבר שיכול לייצר הכנסה או שמייצר כרגע הכנסה. נכס נרכש הוא הכנסה – השקעה בבעלות או בבעלות חברה, מוסד או יחיד. נכסים הם נכסים שהם תוצאה ישירה של השקעה במשהו, כגון נכס או שירות, שמייצר הכנסה, או משהו שיכול להיווצר על ידי משהו – כרגע.

השקעה בהכנסה – ייצור נכסים פירושו לשלם כסף לרכישת נכס או חשבון, מתוך כוונה לייצר הכנסה נוספת בעתיד. אתה יכול להשקיע את תזרים המזומנים שלך בנכסים שיכולים לספק תשואות לטווח ארוך, במקום לבזבז כסף על פירוק חובות. דרך נוספת להשקיע בנכסים מניבים היא לייצר הכנסה משלך על ידי קיצוץ בנכסים. הכנסה – ניתן להשתמש בהפקת נכסים כדי להשלים את הכנסותיך מעבודה אם ברצונך להפסיק את עבודתך.

אם השקעתם בהכנסות – בייצור נדל”ן – זמן מה, אולי תגלו שזו דרך טובה לייצר הון השקעה נוסף. במקום לקנות מניות, עליך להשתמש במינוף (המכונה גם OPM או כסף של אנשים אחרים) כדי להשקיע ברכוש מניב ולהגדיל את התשואות שלך. במילים פשוטות, כ -50% מההכנסה הפסיבית שלך מגיעה מההכנסה שלך – מיצירת נכסים. הייתי טוען ש -80% או ההכנסה הפסיבית שלך נובעת מ -20% נכסים שנוצרו ו -10% מהשקעות פסיביות.

נגישות