מהו נדל”ן מסחרי

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בין אם אתה משקיע בנכס למגורים כבר כמה שנים ובין אם אתה תוהה כיצד להשקיע בנכסים מסחריים, מדריך זה של רונן מרדכי גרין יעזור לך להבין את כל מה שאתה צריך לדעת על נדל”ן מסחרי כדי להתחיל להשקיע. זו ההזדמנות שלך לגלות את 7 התנאים עבור נדל”ן מסחרי שעליך לדעת אם אתה מתכנן להשקיע בנדל”ן מסחרי.

אם אתה קורא מאמר זה, סביר להניח שתזדקק להערכת השווי של הנכס המסחרי לפני שהנכס יימכר, יועבר, יחויב במס, יבוטח או יפותח. אתה צריך גם ללמוד כיצד לממן אותו ואיך להשכיר אותו. בנוסף ללמוד את היתרונות והחסרונות של השקעה מסחרית, עליכם להקפיד להבין כיצד יכול שוק הנדל”ן המסחרי להיות שונה משוק הנדל”ן למגורים. לאחר שסוכן נדל”ן מסחרי השלים את הפורמליות הנ”ל, עליו להיות בעל הבנה מצוינת בחוקי מיסים ושימוש בקרקע, ומסיר כל מכשול להשקעה בנדל”ן מסחרי.

על פי רונן מרדכי גרין ההבדל העיקרי הוא שלא סביר להצטרף לחברת נדל”ן מסחרי וברור שתמכור את הבית, העסק או הנכס שלך. ישנם שני סוגים של עורכי דין שיכולים לעבוד אצל סוכני נדל”ן מסחריים: עורכי דין ועורכי דין במשרד עורכי דין. הראשון יכול לעבוד באופן עצמאי, האחרון לא, אך עורכי דין המתמחים בנדל”ן מסחרי יכולים לעבוד ישירות עם סוכני נדל”ן מסחריים או לעבוד עם עורכי דין שניתן לשכור אותם במידת הצורך. לסוכני נדל”ן מסחריים אפשרות לעבוד עם עורך דין, סוכן – יועץ כללי או עורך דין בעל ניסיון בתחום ניהול נדל”ן מסחרי.

הדרך הקלה ביותר להבין מה עושה סוכן נדל”ן מסחרי היא לדמיין שהוא אחראי לבניית הנכס שהוא רוצה לקנות. הם משא ומתן ומתווכים מצוינים, ומשמעות הדבר היא שכאשר הם מנהלים משא ומתן על מכירה או השכרה של נכס עם יותר משני צדדים, הם בעלי כישורי משא ומתן זהים לזה של סוכן נדל”ן. חייבת להתנהג. נכס מסחרי הוא בדרך כלל בבעלות משקיעים שגובים שכר דירה מהחברות הפועלות בנדל”ן.

מכיוון שהבניין הוא מוצר, שכר הדירה הוא ההכנסה ברוטו של ההשקעה, אך תזרים המזומנים מחושב בצורה שונה עבור נכסים מסחריים. השיעור המקסימלי עבור נדל”ן מסחרי, שהוא נמוך משיעור ההיוון, מבוסס על סכום ההכנסה שצפויה לייצר השקעה בנדל”ן מסחרי.

בניגוד לבתים צמודי קרקע, אין נדל”ן מסחרי מידע על מה הדיירים משלמים בשכר דירה “, אמר ליו. אין דרך להשוות את עלות השכרת או השכרת נכס מסחרי עם סוגים אחרים של נכס כגון כבנייני מגורים או משרדים.

אכן אפשר לטעון בקלות שההשקעה בנדל”ן מסחרי השתנתה יותר מאשר בשוק הדיור. למתווכים רבים אין מידע על התשלום בגין דיירים לדירת דירה, והעמלות נוטות להיות גבוהות יותר מכיוון שלנכסים מסחריים יש מחזור מכירות איטי יותר.

כדי להבין טוב יותר כיצד להשקיע בנכסים מסחריים, חשוב להבין את סוגי הנכסים המסחריים השונים. במאמר זה אנו יסתכל מקרוב על כמה סוגים, סוגים ומחירים שונים של נכס מסחרי, כולל סקירה קצרה על כל סוג נכס ופירוט של אפשרויות ההשקעה השונות.

נכס מסחרי הוא אביזר עסקי. ארטי שניתן להשכיר או לקנות לפעמים לשימוש עסקים. נכס מסחרי יכול להיות מוגדר גם כמבנים מסחריים, משרדים, חנויות קמעונאיות, מלונות, מסעדות ונכסים מסחריים אחרים. המונח “הכנסה תפעולית נטו” (המכונה גם NOI) עבור נדל”ן מסחרי הוא אחד משבעת המונחים שעליך לדעת. נכסים המשמשים אך ורק למטרות עסקיות, כגון משרדים, בתי מלון, מסעדות ונכסים קמעונאיים, בנייני משרדים ומלונות.

בניגוד למשקיעי נכסי מגורים, משקיעים בנכסים מסחריים משכירים ומשתכרים לחברות התופסות מקום בנכסים שלהם. כמו משקיעי נדל”ן, הם שוכרים או גובים דמי שכירות מהחברות התופסות את הקרקע בנכס שלהם.

הזדמנות לכבוש את הנכס המסחרי בו אתה משקיע הוא רק אחד היתרונות הרבים של השקעה מסחרית. לפי רונן מרדכי גרין לפני שמתחילים בתהליך איתור ויצירת נכס מסחרי מושלם למטרותיך, אנו רוצים לוודא שאתה מבין בדיוק מהו נכס מסחרי וכיצד הוא יכול לענות בצורה הטובה ביותר על צרכיך ורצונותיך. ישנם 7 תנאים עבור נדל”ן מסחרי שכדאי שתכירו לפני שתקבלו החלטה על השקעה בנדל”ן מסחרי. מנקודת מבטם של נדל”ן מסחרי, מכתב כוונות מתאר את תנאי עסקת הנדל”ן.

הלוואות נדל”ן מסחרי הן סוג של הלוואת משכנתא המובטחת למטרות מסחריות ע”י שעבוד או זכות סטטוטורית לנכס. הלוואות נדל”ן מסחרי הן התהליך שבו רוכש נכס מסחרי קונה נכס באמצעות הלוואות וצורות מימון אחרות לרכישת נכס מסחרי. מבטח נכס מסחרי אחראי לסייע לקונה להשיג הלוואה או הסכם רכישה עם מלווה או מלווה סירוב ראשון. סוכני נדל”ן מסחריים מציעים לסוכני נדל”ן מסחריים מחקר על ההיבטים הכספיים והמשפטיים של מכירה והשכרת נדל”ן בארצות הברית ובקנדה.

נגישות