השקעות נדל”ן בתקופת הקורונה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

למרות שאנשים רבים שומעים את המילה “השקעת נדל”ן” וחושבים על בתים בעלי ערך רב, המשקיעים יכולים להתחיל בדרכים רבות אחרות המציעות תשואות אטרקטיביות. אבל האם נגיף הקורונה השפיע על עולם הנדל”ן לטובה או לרעה? רונן מרדכי גרין מסביר את הנושא!

אלה רק חלק מאפשרויות ההשקעה שהוכחו כדרכים הבטוחות ביותר להשקעה פסיבית בנדל”ן. השקעות פסיביות אלה כוללות רכישת מניות, אגרות חוב, נאמני השקעות וצורות אחרות של השקעה פסיבית ושימוש בפלטפורמות מקוונות להשקעה.

אם אתה רוצה לנצל את מלוא ההשקעות בנכסים מסחריים אך אתה בעל בית, אסטרטגיית השקעה פסיבית זו בשבילך.

פלטפורמת השקעות נדל”ן זו מיועדת למי שרוצה להשקיע בעסקים מסחריים ומגורים גדולים יחד עם אחרים. השקעות ריט מאפשרות לכל אחד לגשת לענף הנדל”ן, החל מקניית מניות אחת אחת ועד השקעה בנדל”ן פיזי.

בתחום הנדל”ן יש כמה דברים שאסור להתעלם מהם, כמו איכות הנכס, מחיר ומספר הדיירים.

רונן מרדכי גרין מציין כי זה תלוי היכן אתה משקיע בנכס, צריך להיות תלוי כמה מהר שוק הדיור מתאושש ממגפה זו. כמשקיע, אתה יכול להשתמש במחזור הנדל”ן כדי להתאים את אסטרטגיית ההשקעה שלך לשלב המחזור. זכרו שחלק גדול מערך ההשקעה בנכס נובע מהחזקה בנכס והעברת זמן ההשקעה. בין אם החלטתם לקנות בהקדם האפשרי ובין אם לאו, מאמר זה יעזור לכם להמחיש את הצעדים הזהירים שעל המשקיעים לנקוט בכדי להבטיח שהם לא ישרפו את עצמם בזמן השקעה בנדל”ן בתקופת קורונה, במיוחד בתקופות של ריביות גבוהות.

הם אולי בכל רחבי העולם, אך העקרונות הבסיסיים של עסקי נדל”ן נותרים ללא שינוי. אתה רוצה לבחור מקום עבור נכס ההשקעה שלך בו התשואה גבוהה. כדי לשמור על הערך של תיק ההשקעות שלך, אתה יכול להרוויח הרבה כסף עבור אנשים שרוצים לקנות נכס במדינתך, בדיוק כמו שהיית עושה אם היית קונה נכס כאן. אנו מאמינים שעכשיו זה בהחלט הזמן הטוב ביותר להשקיע בנדל”ן, אך אל תשכח להיות שאפתני מדי בתקופות הפכפכות הללו. ובכל זאת, משקיעי נדל”ן צריכים לפקוח עין על השווקים החמים כיום, ולא רק אלה בארה”ב. אני מתאר לעצמי שהמשקיעים כיום מבטיחים עסקאות טובות לתיקי ההשקעות שלהם במספר מדינות ברחבי העולם, כולל סין, הודו, יפן, דרום קוריאה ואוסטרליה.

כדי למצוא עסקאות נכסים במקומות הטובים ביותר לרכוש נכסי השקעה, על המשקיעים להסתמך על נכסי השכירות שלהם ועל נכסי השכירות שלהם. Mashvisor יכול לעזור לך לבצע ניתוח זה באמצעות מגוון רחב של כלים להשקעת נדל”ן, כולל ערכת הכלים שלנו להשקעות נדל”ן (RIT) וכלי ניהול נכסים.

אם כבר יש לך תיק מגוון של מניות ואג”ח ויש לך זמן להעביר את הכסף שלך לעבודה במשך חמש שנים לפחות, השקעה באמצעות פלטפורמות כגון Fundrise היא דרך טובה להוסיף ערך לתיק שלך. השקעה במניות הוכיחה שהיא טובה יותר מהשקעה ברכוש לאורך זמן, כל עוד לא תמשוך יתר על המידה את השקעותיך בכדי לקבל מזומנים אישיים.

רונן מרדכי גרין משיב כי עם גידול האוכלוסייה והכלכלה ההולכת וגדלה, המגזר ימשיך לעשות עסקים טובים עם משקיעים שמכירים כעת ביתרונות של השקעה בנכס תוך שמירה על השקעותיהם. בסך הכל, אנו יכולים לומר שברור שמדובר בהשקעה לתקופת סגירת הנכס.

ייעוץ למנהל נכסים מנוסה כיצד לשמור על תזרים המזומנים, לשמור על ערכי הנכסים ולחקור הזדמנויות השקעה יכול להיות מכריע בשוק לא בטוח זה. אם אתה משקיע מנוסה, עשית כמה עסקאות ואתה חדש בהשקעות, אז הסמינר החי החדש שלנו יראה לך כיצד לנצל את ההזדמנויות הקיימות בשוק הנדל”ן. אל תשכח להשקיע בנכס בעזרת המדריך החינמי שלנו לאסטרטגיות ההשקעה הטובות ביותר לזמן הטוב ביותר. אם יש לך כסף קשור בהשקעות בנכסים, אתה יכול להקיש על ההון העצמי כדי לשלם את החשבונות והמשכנתאות. תחשוב על זה ככה: אם היה לך הון עצמי של 10,000 דולר בבית, מה אתה עושה עם זה?

נאמנות להשקעות נדל”ן (REIT) היא מה שהמשקיעים רוצים, ויש שני סוגים של REITS: הלוואות הון ומשכנתא. נדל”ן אינו השקעה נזילה, אלא השקעה שיא – שיעורי משכנתא נמוכים הפכו אותה לאטרקטיבית יותר, ולכן יש אינטרס עז להשתמש בה כהשקעה ארוכת טווח. משקיעים קמעונאיים יהיו נבונים שלא לקנות אותם רק למטרות השקעה, אולם מכיוון שתשואות השכירות יורדות ושוק הנכסים נופל. EquityREIT מסורתי יותר, המייצג את הבעלות על נדל”ן, בעוד ש- REIT משכנתא מתמקד בהכנסות ממימון משכנתא של נדל”ן.

נגישות