האם שווה לקנות נכס ולהשכיר אותו

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רונן מרדכי גרין מסביר האם שווה לקנות נכס ואז ישר להשכיר אותו, למה כן וגם למה לא. כל הפרטים בכתבה שלפניכם!

אם אתה צופה במהדורה חדשה של נכס ההכנסה של HGTV ותוהה אם הגיע הזמן לקנות נכס להשכרה ולהיות בעל בית, אתה לא לבד. יתכן ששקלת להיכנס לעולם ההשקעות בנכסים ונמשכת לרעיון להפוך לבעלים של נכס שכור. אם אתה משקיע כרגע בנדל”ן או שאתה חדש ברעיון זה, רכישת נכס להשכרה בעיר האוניברסיטה שלך אולי לא עלתה בראשך. אבל האם זה שווה את זה, או שיש אלטרנטיבה טובה יותר מלהיות בעל בית כל הזמן?

אם האזור בו אתה רוצה להתגורר הוא יקר מדי, עסוק מדי בנסיעה לעבודה או שיש בו אחוז פשיעה פחות רצוי, אולי עדיף לך לשקול רכוש להשקעה שתוכל להשכיר. אם החלטתם לקנות בית שאינכם רוצים מכיוון שאינכם יכולים להרשות לעצמכם דבר טוב יותר, עליכם להסתכל על נכס להשכרה לפני שתשקיעו את כספכם.

אם אתה מעדיף למחזר מחדש מאשר לקנות נכס להשכרה, הוסף את הכנסות השכירות לבקשת ההלוואה שלך. אם ברצונך לשמור על נכסך להשכרה, עליך לסכם שכירות לטווח ארוך עם המלווה שלך להלוואה של חמש שנים לפחות ועד 10 שנים. ואם אתה מתכנן לקנות נכסים נוספים, בדוק עם המלווה מי מאפשר זאת והאם הוא זקוק לתוכנית עסקית רשמית.

אם לנכס שלך יש דייר קיים, אתה כבר יודע כמה הכנסות מדמי שכירות הוא מייצר. אם נתקלתם בנכס שיש בו פוטנציאל לייצר הכנסות מדמי שכירות ואתם משקיעים בו, העריכו את הסכום שתצטרכו להוציא על תיקון הנכס ותחזוקתו. במקרה של נכס להשקעה יתכן שיהיה צורך לקזז הוצאות שנגרמו על ידי השכרה או אחזקת הנכס.

כדי להבין אם נכס להשכרה הוא השקעה חכמה, רונן מרדכי גרין מעלה את הטענה כי עליך לאמוד את התשואה הפוטנציאלית. מסיבה זו, שיעורי הריבית מהווים אינדיקטור טוב לשאלה האם נכס להשכרה הוא ההשקעה הטובה ביותר לשנות ה -20 או לא.

אם ניתן לשכור דירה בשכירות של 200,000 $ רק עבור 700 $, היא תניב מעט תשואה לטווח הארוך. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון לפני השקעה בנכס הוא תזרים המזומנים של הנכס ותשואתו על פוטנציאל ההשקעה. זה קובע אם תחליטו לשכור או לקנות את הבית הראשון שלכם.

אם אתה גר בשכונה בה ערכי הנכסים נמצאים בקצה העליון של השוק, השכרה יכולה לעזור לייצר תזרים מזומנים חיובי מנכס ההשכרה שלך. השקעה בנכסים להשכרה הינה מסוכנת מכיוון שמשתנים רבים יכולים להשפיע על ביצועיהם, כמו עלות השכירות וכמות ההכנסה שהם מייצרים. המקום שבו אתה משקיע בנדל”ן, סוג הנכס שאתה בוחר, גודל הנכס שאתה קונה, תיקונים ותיקונים שאתה מבצע להכנסות הנכס שלך, ואסטרטגיית ההשכרה שבחרת ישפיעו על הכנסות הנכס המושכר שלך. .

אתה רוצה לגלות כמה כסף אתה מפסיד במס על השקעתך בשכירות. העצה שלי היא אפוא: אל תקנו בית נופש מכיוון שאינכם יודעים כמה הכנסות מדמי שכירות תוכלו לקבל או אילו הוצאות ניתנות לניכוי, ואתם יכולים להרשות לעצמכם ללא קשר למספרים אלו.

כשאתה משקיע בנכס להשכרה שכרגע ריק, חשוב למצוא דיירים באיכות גבוהה בהקדם האפשרי. אם קניתם נכס שתרצו להשכיר, תוכלו ליהנות מההשקעה שלכם ברגע שתמצאו דיירים. זכור כי הערך הכולל של נכס ההשכרה שלך ייכנס לתמונה כשתמכור אותו סוף סוף, כך שתעסוק בעיקר בשכר הדירה החודשי שאתה מרוויח בינתיים.

שקול את השאלות והטיפים הללו בעת ההחלטה אם להיכנס לעסקי ההשכרה או לא כדי לראות אם יש לך מה שנדרש כדי להיות בעל בית.

השקעה ברכוש יכולה בקלות להרוויח הרבה כסף, אך בעלות פיזית על נכס והיות בעל בית יכול לגרום לך לעשות עוד יותר. כיצד תוכלו להבטיח כי בעלות על נכס להשכרה משתלמת עבורכם אם ברצונכם לבנות עושר לטווח הארוך? שאלה טובה יותר תהיה: האם לדעתך כדאי לקנות בית נופש, או שמא כדאי לקנות בית, דירה, דירה או אפילו בית עירוני קטן? השקעה בנכס להשכרה היא עסק משתלם, אז איך אוכל לקבל החלטה טובה אם לקנות אותו או לא?

רכישת נכס להשכרה יכולה להיות דרך נהדרת לייצר הכנסה חודשית ולהשקיע לטווח הארוך. בנוסף, נכס השקעה במחיר סביר עם שכר דירה מקובל הופך נדל”ן שתוכלו להתחיל להרוויח עליו כסף מייד עם הכנסות השכירות החודשיות שלכם. רכישת נכס להשכרה היא השקעה בטוחה שעוזרת לך להשיג הכנסה יציבה (ולעיתים קרובות פסיבית), והיא יכולה להיות עוד דרך נהדרת להשקיע לטווח הארוך יותר ולהפיק הכנסה חודשית.

נגישות